2009. december 27., vasárnap

Karácsony féle









Tíz éve más volt, meghittebb az ünnep.
Vártam az angyalkát, éreztem a Karácsony varázsát.
Mára megváltozott.
Görcsbe rándul a gyomrom, ha a karácsonyi rohanásra gondolok.
Aggódunk az ajándék, a díszek, a vacsora miatt.
"Neked milyen lesz idén a karácsonyfán a dísz?"
"Te az új cuccodba jössz-e az ünnepi misére?"
"Mennyi pénzt kaptál keresztmamitól s a nagyitól?"
"Milliós ajándéknak örülnék!"
Külsőségek, azok a fontosak ma.
De kérdem én hol a békesség, a családiasság?
A szeretet még pislákol mindenkiben, de a sürgés-forgásban mindenki veszekszik mindenkivel.
Kapsz megbocsátást s feloldozást? Bizonnyal ... mert karácsony van.
" Miért csak karácsonykor ajándékozzuk meg egymást, borulunk egymás nyakába; miért csak ekkor gyűlik össze a család, s miért csak ekkor sütünk mákos kalácsot?
Miért csak egy nap, egy este szeretünk?"
Mindent felszínesnek érzek ...
Csak engem érdekel, hogy mi van 'odabenn' ???
... Talán nem ...





1 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik:*
    Elnezesedet kerem hgoy csak msot irok...csak amr nemigazan szoktam a blogomra felepni...s nemigazan irom gondolataimat ide...de tetszenek azok amiket irsz:)
    Orvendenk neked:*

    VálaszTörlés